16 Ocak 2018 Salı

Dikkat Online büyücüler internette

2015’te İçerik Pazarlaması Nasıl Olacak?

İçerik pazarlaması son yıllarda yükselen trendiyle dikkatleri üzerine çekmekte. Bununla beraber kaliteli içerik kalıbı da her açıdan incelenmeye ve geliştirilmeye çalışıldı.

14 Şubat 2015 Cumartesi 21:41
2015’te İçerik Pazarlaması Nasıl Olacak?

 İçerik pazarlaması son yıllarda yükselen trendiyle dikkatleri üzerine çekmekte. Bununla beraber kaliteli içerik kalıbı da her açıdan incelenmeye ve geliştirilmeye çalışıldı.

1) 2013 ün son dönemlerinde yükselişe geçen İçerik Pazarlaması kalıbının Google Trend' in arama sonuçları raporlarına göre 2015 yılında istikrarlı ilerleyişini devam ettireceği görünüyor.

2) Özellikle rekabet avantajı yaratmakta büyük rol oynayabilen video içerikler 2014 yılında en çok dikkat çeken içerikler oldu. Önümüzdeki sene içerisinde, hem B2B hem de B2C’de çok başarılı viral ve kullanıcı katkılı video reklamlar göreceğiz.

3) 2014 “kişiselleştirilmesi” ve “hedef kitlenin dilinden konuşması” açısından verimli bir dönem oldu. Hedef kitlesi ile konuşabilenler 2015’te de kazananlar arasında olacak. Yeni yıl Human-to-Human anlayışını kavramayı zorunlu kılacak.

4) 2014 yılı içerisinde, oluşturduğunuz içeriklerin kalitesi kadar, paylaşım platformları ve paylaşım kalitesinin de aynı derecede öneme sahip olduğunu gözlemledik. 2015, ayrı ayrı akıllıca yönetilmesi gereken bu iki çözümün, en iyi şekilde entegre çalışabilmeleri için mesai harcanacağı bir yıl olacak.

5) 2015’te mobil uyumlu içerikler kazanacak. Hazırlayacağınız e-kitapların, infografiklerin, sunumların ve görsellerin mobilde de görüntülenebildiğinden emin olun.

6) Hedef kitleye ulaşmak için özellikle sosyal medya reklamları çok büyük bir öneme sahip. 2015’te de bu önem azalmayacak.

7) 2014 yılında artan otomasyon kullanımının, 2015 yılında çok daha büyük bir ilgi göreceği öngörülüyor.

2015 yılında açığı dolduran değil fark yaratan bir içeriklerin değeri daha çok anlaşılacaktır.

    Facebook Yorumları

Bu habere yorum yapan ilk siz olun!

  • Ad Soyad:

  • Yorum:

  •  

    @name x

  • UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve tamamı büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Ayrıca suç teşkil edecek hakaret içerikli yorumlar hakkında muhatapları tarafından dava açılabilmektedir.
    Foto Galeri

    ÖZEL HABER
    Hangi Ülkenin Aracını Kullanıyorsunuz?

    SENDE YAZ
    Ziyaretçi Defteri
    Ziyaretçi Defteri

    Siz de yazmak istemez misiniz?

    Ziyaretçi Defteri
    ARŞİV